طراحان داخلی چه کسانی هستند و هشت ویژگی که باید درباره آنها بدانیم چیست؟

حتما تاکنون به استخدام یک طراح داخلی ساختمان فکر کرده‌اید و احتمالا در ذهنتان در مورد فرآیند کار با یک طراح سئوالاتی داشته باشید، ما از طراحان داخلی کیت اوهارا از موسسه طراحی داخلی اوهارا و آندره شوماخر از موسسه طراحی شوماخر خواستیم تا ایده‌های خود را با ما مطرح کنند.

طراحان داخلی حقیقتا چه می‌کنند؟

شاید تصویر رایج از یک طراح داخلی کسی باشد که پارچه‌های رنگارنگ شیک و یا نمونه‌های پارکت را با خود حمل می‌کند اما واقعیت این است که این تنها بخشی از وظایف طراحان است.

در بسیاری از کشورهای دنیا و به طور مثال در آمریکا طراحان داخلی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و برخی از آنها دارای گواهینامه‌هایی برای انجام پروژه‌های ساخت و ساز و حتی افزایش استانداردهای ساختمان هستند.

ما در این مقاله شما را با مواردی که طراحان داخلی علاقه مند هستند درباره ی حرفه ی آنها بدانید آشنا می کنیم.

برای طراح داخلی فاصله های جغرافیایی بی اهمیت است

ما ممکن است بتوانیم از شهر دیگری هم برایتان کار کنیم. ممکن است از کارهای طراحی در یک شهر و حتی کشور متفاوتی خوشتان بیاید اما فاصله مکانی مانع از شروع به ارتباط گیری با آن فرد شود اما نکته مهم این است که ممکن است این کار از طریق راه دور هم امکان پذیر باشد.

برخی از طراحان داخلی دوست دارند که برای کارها سفر کنند و برخی دیگر هم با گرفتن اطلاعاتی از شما به راحتی می‌توانند بر فاصله‌ها غلبه کنند.

بنابراین اگر از کاری خوشتان آمده حتما با طراح آن ارتباط بگیرید شاید نتیجه فراتر از زمان و مکان ایده آل باشد.

مدارک طراحان داخلی را بررسی کنید

طراحان طریق گذراندن دوره‌های تحصیلاتی و آموزش‌های مداوم در رشته خود متخصص می‌شوند بنابراین بررسی مدارک آنها می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

در ضمن پیگیری این مطلب که آیا آنها در زمینه تحصیلاتی خود مشغول به کار هستند یا خیر می‌تواند یکی از نکات کلیدی برای آغاز به کار باشد.

دنیای تکنولوژی‌های مدرن را دست کم نگیرید

طراحان داخلی می‌توانند از جدیدترین تکنولوژی‌های روز برای ایجاد فضاهای جدید استفاده کنند. استفاده از اتوکد و دیگر ابزارهای فضاسازی به طراحان داخلی و مشتریانشان اطمینان خاطر بیشتری می‌دهد.

در حقیقت آنها با استفاده از دانش تخصصی در زمینه تکنولوژی‌های جدید می‌توانند فضای شما را به شکلی کاملا واقع گرایانه به تصویر بکشند و دید بصری از تغییراتی که قرار است برای فضای شما رخ دهد را برایتان رقم بزنند.

از ارجاع دادن کارهای کوچک نهراسید

طراحان داخلی ساختمان

طراحان می‌توانند تمام یک خانه را تغییر دهند  و یا حتی یک اتاق کوچک، و این کاملا بستگی به بودجه شما دارد.

درست است که طراحان داخلی غالبا سراغ کارهای بزرگ می‌روند اما از سوی دیگر کارهای کوچک هم برایشان جذابیت دارد.

بنابراین اگر قصد تغییر یک اتاق خواب را دارید و یا حتی قصد دارید به انباریتان به شکل دیگری نگاه کنید می‌توانید سراغ آنها بروید.

در زمینه قوانین هم می‌توانید از طراحان داخلی کمک بگیرید

طراحانی که گواهینامه‌های معتبر دارند استانداردهای ایمنی و کدهای ساختمانی را می‌دانند بنابراین اگر در زمینه قوانین ساختمانی هم دچار مشکل شدید می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

رازداری و امانت داری طراحان داخلی

طراح داخلی نمی‌تواند تمام منابع و قیمت‌های خود را رسانه‌ای کند.

اگر تا به حال از طراحی در مورد یک محصول در شبکه‌های اجتماعی سئوال پرسیدید و پاسخ خود را دریافت نکردید بهتر است بدانید که دست آنها تا حدودی در این موارد بسته است.

تعداد زیادی از فروشندگان به دلیل تغییرات مداوم قیمت‌ها اجازه نمی‌دهند تا لیست قیمت‌هایشان انتشار یابد و از سوی دیگر برخی از مشتریان هم دوست ندارند میزان هزینه‌ای که برای دکوراسیون خود کردند را در جایی بازگو کنند و این دو دلیل سبب می‌شود تا دست طراحان در انتشار تمام قیمت‌ها و منابع بسته‌تر باشد.

دست طراح را باز بگذارید

طراحان داخلی منزل

طراحان داخلی دوست دارند که با بینش شما کار را پیش ببرند و حتی دید شما را توسعه دهند اما نباید از یک طراح حرفه‌ای انتظار داشته باشید که تنها مجری ایده‌های شما باشد.

طراحان باید در ابتدا به نیاز شما خوب گوش دهند و بعد از آن طرحی که کاملا مناسب فضای شماست را ارائه دهند.

طراحان  باید با طیفی وسیعی از استایل‌ها کار کنند و همواره سراغ ایده‌های جدید بروند.

طراحان با پیش زمینه‌های ذهنی و تفکرات قالبی سر کارهایشان نمی‌روند در عوض آنها کمک می‌کنند تا پتانسیلی که در دیدگاه مشتری وجود دارد به بهترین شکل برآورده شود.

آخرین و مهم ترین ویژگی طراحان داخلی

از ابتدا تا انتهای کار کنار شما هستند

طراحان  می‌توانند از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما باشند.

یک طراح داخلی واجد شرایط می‌تواند بر تیم کارگری نظارت کند، در مورد تغییر دیوارهای داخلی نظر دهد، یک آشپزخانه را مجهز کند و یا حمام را بازسازی کند، حتی اگر بخواهید دسترسی آسانی برای ویلچر را در خانه فراهم کنید می‌توانید روی آنها حساب کنید.

البته که در کنار این‌ها طراحان داخلی می‌توانند در مورد رنگ مبلمان، پارچه‌ها و دیوارها هم نظر بدهند.

تغییراتی که مانند انتخاب جواهرات مناسب قبل از رفتن به مهمانی ضروری هستند.

[su_button url=”http://www.decoreto.com/shop/” style=”flat” background=”#61b43b” center=”yes” radius=”round” icon=”icon: external-link”]در فروشگاه دکورتو می توانید جدید ترین محصولات دکوراسیون داخلی را پیدا کنید[/su_button]

نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازگشت به فرم ورود

بستن