خرید کاغذ دیواری یک انتخاب مهم و تاثیرگذار برای فضای داخل خانه است. اگر از آن دسته از افراد هستید که همیشه به دنبال یک زیبایی بکر و منحصر به فرد هستید حتما با کاغذ دیواری‌های امروزی آشنایی دارید؛ آن‌ها سرشار از رنگ و طرح‌اند و به فضا همان چیزی را می‌بخشند که شما در خیالتان مجسم کرده‌اید. می‌توانید آرزو کنید که یک دیوار با گل‌های همیشه بهار داشته باشید و فردا همان شود! می‌شود عاشق ترمه و اشکال هندسی اصیل ایرانی باشی و آن را به دیوار مهمترین قسمت فضای خصوصی‌ات اضافه کنی، یا اصلا آبت با رنگ‌ها توی یک جوب نرود و یک دیوار ساده کاغذی بخواهی؛ آن هم می‌شود!
کاغذ‌های دیواری یکی از اصلی‌ترین ابزارهای طراحان دکوراسیون داخلی است؛ چرا که هم متنوع هستند، هم ارزان، هم پرجلوه و هم کاربردی. به تمام این خوبی‌ها باید نصب راحت و هم‌خوانی با تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی را هم اضافه کنید. با این وجود خیلی هم عجیب نیست که کاغذدیواری‌ از پرطرفدارترین‌ها در حیطه دیوارپوش‌هاست. با ما همراه باشید تا در خرید کاغذ دیواری به شما کمک کنیم:
دیوار پوش

کدام کاغذ دیواری‌ها ارزان‌تر هستند؟

در خصوص میزان هزینه باید گفت مانند سایر اکسسوری‌ها با توجه به کیفیت، برند و طرح کاغذ قیمت‌ها به سه دسته ارزان، متوسط و گران تقسیم‌بندی می‌شوند. این تفاوت قیمت هم همانطور که حدس زده‌اید بر اساس عمر مفید کاغذهای دیواری و کیفیت آن‌ها بین محصولات ایرانی و خارجی قابل مقایسه است. اگر سری به راسته‌ی دیوار‌پوش فروش‌ها بزنید متوجه خواهید شد که کاغذدیواری‌های ایرانی و چینی نسبت به سایر رقبای خارجی‌شان ارزان‌تر هستند و البته کیفیت آنها هم خیلی اعلا نیست. پس بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری در مورد شرکت تولید کننده از فروشنده سئوال کنید. 

کاغذ دیواری

pvc نانو یا کاغذی؟

کاغذ دیواری‌های کاغذی خیلی آش دهن‌سوزی نیستند! چرا که نسبت به سایرین از مقاومت کمی برخوردارند، سریع پاره می‌شوند و قابلیت شست‌و‌شو ندارند. این نوع کاغذ‌دیواری برای فضاهای موقت و خانه‌های استیجاری مناسب هستند.
این نکته را بری خرید کاغذ دیواری در خاطر داشته باشید که بهترین کاغذ‌دیواری به لحاظ دوام و قابلیت شست‌و‌شو، نانوست. نانو به دلیل قابلیت خودتمیز‌شوندگی هیچ گرد و غباری را به خود نمی‌گیرد و همین موضوع باعث تمیز ماندن همیشگی این دیوار پوش خواهد بود به علاوه کاغذ دیواری‌های نانو عایق صدا بوده و برای فضاهایی که یک دیوار مشترک دارند بهترین انتخاب است.
هر انتظاری که از یک کاغذ دیواری مرغوب خواهید داشت را این دسته از کاغذ دیواری‌ها دارند. آن ها محکم و بادوام هستند و دست کم 5 سال عمر می‌کنند بعلاوه قابلیت شست‌و‌شو دارند و در ابعاد کوچک 5مترمربع نیز در بازار یافت می‌شوند. با این اوصاف بهترین مکان برای استفاده از آن‌ها در اتاق کودکان است.
کاغذ دیواری اتاق کودک

خرید کاغذ دیواری مدرن یا کلاسیک؟

کاغذهایی با طرح‌های گلدار، ساده، هندسی، راه‌راه و یا چهارخانه در خانواده کلاسیک‌ها قرار می‌گیرند. این دسته از کاغذ‌ها با یک طرح اشرافی مناسب فضایی با دکوراسیون کلاسیک خواهد بود که به یک دست مبلمان استیل مزین شده است.

ساده‌ها جان می‌دهند برای دکوراسیون‌های مدرن.  یک کاغذ دیواری تک‌رنگ که در هارمونی با سایر لوازم است، فضایی دنج و صمیمی را برایتان رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با استفاده از سامانه دکورتو کاغذهای دیواری را در خانه خود امتحان کنید و طرح محبوب خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. همین حالا برای تغییر دکوراسیون منزل خود اقدام کنید.

سه بعدی‌های جذاب

این نوع محصول که جزو جدیدترین طرح‌های کاغذ‌دیواری به شمار می‌آید به شکلی است که با ایجاد خطای دید برجسته به نظر می‌رسد . این سبک از دیوارپوش ها در انواع مدل‌های مختلف برای هر فضایی جالب و خیره‌کننده خواهند بود. اگر برای خرید کاغذ دیواری انتخاب شما کاغذهای سه بعدی هستند بهتر است دقت کنید که طرح آن در طولانی مدت برایتان تکراری و کسل کننده نشود.

خرید کاغذ دیواری ویژه تازه عروس‌ها

کاغذ دیواری‌های فانتزی مورد علاقه تازه عروس‌هاست؛ هم ظرافت دارد و هم در اشکال مختلف در بازار موجود است. البته ناگفته نماند که برای دخترها و پسرهای جوان که به دنبال دیوارپوشی خاصی برای اتاقشان می‌گردند انتخاب این سبک کاملا درست است.

بافت دار مخصوص دشوارپسندها

عموما مخملی هستند اما طرح‌های غیرمخملی هم در بازار موجود است. اگر هنوز برای خرید کاغذ دیواری به نتیجه نرسیده‌اید توصیه ما انتخاب کاغذهای بافت‌دار است که مناسب سخت پسندهاست و با اکثر سلیقه‌ها جور درمی‌آید. اما نکته منفی‌اش این است که به دلیل همین بافت‌های موجود در ساختارش غیرقابل شست‌و‌شو بوده و به تدریج کثیف می‌شود.

سخن آخر اینکه قبل از خرید، طرح دلخواه و میزان بودجه‌ای که قرار است برای این دیوار پوش بپردازید را در ذهن داشته باشید تا دچار سردرگمی در میان طرح‌های مختلف این اکسسوری نشوید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم یک رول اضافه‌تر از کاغذی که خریده‌اید تهیه کنید تا در آینده در صورت آسیب‌دیدگی و خرابی دچار مشکل نشوید.

 

نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نمایش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید.
رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازگشت به فرم ورود

بستن